Често задавани въпроси
Всъщност "или" е в повече. Единият продукт не заменя другия. Те се допълват взаимно.
Една интерактивна презентация е най-прекият път към добрия винаги актуален сайт. И ако презентацията може да се отнася само до промоция на нов продукт, сайтът може да представя дейността на една фирма в неговата цялост. Както и обратното - ако презентацията представя една компания в различните аспекти на дейността й, в сайта могат да се открият последните новости и постижения на фирмата.
Важното е всичко да работи в една посока и да води до успех...
Ако само подберете информацията, която Ви интересува (няколко текстови документа, малко снимки и графики, нещо в .pdf формат, друго в .doc или .jpg) и я запишете на диск, това не е презентация. Това може да служи за вътрешна информация, но далеч не носи характера на организираност, представителност и стил.
Не е необходимо информацията на сайта и диска да се припокриват. На диска можете да представите пълно цялата гама на Вашето производство с технически спесификации и друга информация, която не е публикувана в сайта, можете да промотирате нов продукт, да направите отчет за изминал период, да подготвите Ваш доклад за семинар или конференция... А ако се нуждаете от вече публикувана в WEB сайта Ви информация, която не е на диска, директен линк ще Ви даде възможност да ползвате и неговите ресурси. Ако Ваш клиент ползва това СD/DVD, той ще разполага с линк към сайта и е-мейла Ви и ще може да осъществи директен контакт с Вас винаги, когато пожелае.
Да си отговорим на следните въпроси:
1. Каква е цената на диск, респ. USB?
Цената на CD или DVD е неколкократно по-ниска от тази на USB към настоящия момент.
2. Каква е рекламната площ на различните изделия?
Дискът разполага с много по-голяма рекламна площ от флашката. А заедно с рекламната площ на опаковката към диска, предимството е налице.
3. Може ли да се презаписва върху диск и USB?
Презаписът е възможен само върху диск с обозначение RW, т.е. презаписваем. Това е невъзможно при CD-R и DVD-R или CD-ROM и DVD-ROM.
Всяка USB флаш памет подлежи на многократно презаписване. Ако предоставяте на Ваш клиент USB с рекламна информация, каталог, др., които искате да му бъдат на разположение, клиентът би могъл да използва флашката за свои цели и да добавя файлове или изтрие наличната информация.
4. Какво е разпространението на съответните устройства за възпроизвеждане?
Всеки съвременен компютър разполага с USB вход.
Наблюдава се тенденция през последните години към производство на лаптопи без устройство за възпроизвеждане на CD и DVD. Успоредно с това обаче както в автомобилите, така и в домашните аудио и видео системи остава използването на дискове.
UV печатът се характеризира с използването на мастило, което се втвърдява (изпича) под въздействието на ултравиолетовите лъчи. Нанасянето му става по познатия метод, на който работят мастилено-струйните принтери. Под въздействие на ултравиолетовата светлина UV мастилата се полимеризират, като горният слой се превръща в стабилен, трудно нараним филм в богати на нюанси цветове.
Има UV принтери, които работят само с цветни мастила (4 - CMYK или 6 - CMYKLcLm), а други използват и бял цвят, който може да се нанесе като основа под цветния печат или да участва в изграждането на изображението.
Принтерът, с който разполагаме, използва 7 цвята - CMYKLcLm + W (бяло).
С UV мастила може да се печата върху стъкло, пластмаса, метали, текстил и др. Това го прави изключително подходящ за рекламната сфера - печат на рекламни сувенири (химикалки, запалки, бележници), чаши, бутилки, табели и др.
Някои повърхности се нуждаят от предварително нанасяне на UV праймер (грунд) за постигане на по-трайно сцепление между повърхността и UV мастилата.